Publicaties

Wereldoorlog I in Glabbeek

Dit is een overdruk van alle teksten uit de HKG-jaarboeken die over de eerste wereldoorlog handelen (A4, 240 blz.).

• Leden: € 25
    • Niet-leden: € 30
  • Verzendingskosten voor niet-leden indien verzending buiten Glabbeek gevraagd wordt: € 7)

Wereldoorlog II in Glabbeek

Dit is een overdruk van alle teksten uit de HKG-jaarboeken tot en met 2021 die over de tweede wereldoorlog handelen (A4, 209 blz.).

• Leden: € 25
    • Niet-leden: € 30

Jaarboeken

Jaarboek 2023

• Prijs bij intekening voor 1 augustus 2023:
    • leden: € 14
    • niet-leden: € 17
  • Prijs na 31 juli 2023
    • leden: € 17
    • niet-leden: € 20
  • Verzendingskosten voor niet-leden indien verzending buiten Glabbeek gevraagd wordt (€ 4)

Jaarboek 2022

• leden: € 17
    • niet-leden: € 20

Jaarboeken 2014 tot en met  2021:

• leden: € 15
    • niet-leden: € 18

Jaarboeken  1993 tot en met 2013:

• Prijs leden: € 10
  • Prijs niet-leden: € 12
  • De originele versie (A5) van enkele jaarboeken is uitverkocht, maar deze jaargangen kunnen geleverd worden als kopie A4 met plastiek bindrug

De inhoud van het meest recente jaarboek is terug te vinden via Jaarboeken
De inhoud van de oudere jaarboeken is terug te vinden via Archief >> Jaarboeken

Gids Lindeboomwandeling WO I (voorgesteld op 18 augustus 2018)

• leden: € 15
    • niet-leden: € 18
  • Verzendingskosten voor niet-leden indien verzending buiten Glabbeek gevraagd wordt (€ 3)

DVD 'Bunsbeek vertelt - 1900-1959

• Deze DVD werd uitgegeven in 2006
  • Prijs (eventuele verzendingskosten inbegrepen):
    • leden: € 20
    • niet-leden: € 25

Kerkgidsen Glabbeekse parochies

• In samenwerking met de respectievelijke kerkfabrieken heeft ons bestuurslid Dries Ceuppens gidsen opgesteld over de zes parochiekerken van Glabbeek. Deze gidsen zijn verkrijgbaar op het secretariaat van de Kring. De prijs bedraagt € 7 per gids (+ verzendingskosten voor niet-leden: € 2 indien verzending buiten Glabbeek gevraagd wordt).

Fotoboek "Beeldig Glabbeek, vroeger en nu"

Een fotoboek met oud en nieuw fotomateriaal uit de verschillende deelgemeenten van Glabbeek, samengesteld door Edmond Denruyter.

• Een mooi beeld van de evolutie die Glabbeek doormaakte in de XXe eeeuw
  • 64 pagina's, liggend A4-formaat met halflinnen omslag
  • Publicatiedatum: 7 december 2012
  • Inlichtingen over de inhoud: Ed. Denruyter, tel. 016 77 12 37, e_denruyter [at] hotmail [dot] com (subject: Informatie%20fotoboek%20Beeldig%20Glabbeek) (e_denruyter[at]hotmail[dot]com)
  • De prijs bedraagt € 25 voor leden en € 30 voor niet-leden (+ verzendingskosten voor niet-leden: € 5 indien verzending buiten Glabbeek gevraagd wordt).

Nieuwsbrief "Te Griest"

• 3 x per jaar verspreid onder de leden (inbegrepen in het lidmaatschap)
  • Daarnaast wordt jaarlijks een extra-editie van de nieuwsbrief verdeeld over gans Glabbeek.